|
Ducato
Fiat Ducato III pojawił się na rynku w 2006 roku wraz ze swoimi bliźniaczymi modelami - Citroën Jumper oraz Peugeot Boxer.
Pojazd został zaprojektowany przez Centro Stile Fiat, któremu udało się osiągnąć współczynnik oporu powietrza Cx=0,31.
Wnętrze Ducato przypomina pod względem komfortu i możliwego do zamontowania wyposażenia dodatkowego
(np. automatyczna klimatyzacja, system audio z zestawem głośnomówiącym, nawigacja satelitarna) samochody osobowe.
W nowym modelu zrezygnowano z jednostek benzynowych na rzecz silników wysokoprężnych o 3 różnych pojemnościach i 4 zakresach mocy.
W 2009 roku wprowadzono nowy silnik o pojemności 3,0 l skonstruowany specjalnie do zasilania gazem CNG,
samochód z tym silnikiem wyposażony jest także w 15-litrowy, awaryjny zbiornik na benzynę.
Fiat Ducato we wszystkich wersjach był i jest bardzo popularnym podwoziem (z kabiną) dla pojazdów typu kamper.
W 2011 roku przedstawiono odświeżoną gamę Ducato. Największa zmiana nastąpiła w palecie silników,
gdzie zrezygnowano z silnika 2,2 l produkcji PSA i zastąpiono go konstrukcją Fiata o pojemności 2,0 l znaną z modeli osobowych tego koncernu.
Pozostałe silniki zostały poddane modernizacji. Nowe silniki cechują się wyższą mocą i spełniają normę Euro 5.
Nieznacznie zmodernizowano także wnętrze (np. nowe zestawy audio).
Od 2013 roku model jest sprzedawany w USA pod marką RAM jako RAM ProMaster[1].
Zobacz zdjęcia na: http://hydra9.nazwa.pl/abc.php?url=http://www.betondekoracyjny.net.pl
|